Ge mig sol! ge mig värme!

Är jag bortskämd om jag tycker att 18 grader som nattemperatur och 24 grader i havet är alldeles för kallt för att vara semester? 

Har suttit en stund vid datorn och tittat efter resor. Jag blir galen om jag inte får nån sol i sommar. Hursom, jag läset om Zakynthos. Ser väldigt fint ut. Sen läste jag det som kom att ändra min uppfattning.. just dessa temperaturer. Jag vägrar ha tröjja på mig på kvällen/natten när jag är utomlands. Isåfall kan man ju lika gärna stanna hemma i Sverige är min åsikt. Det ska kännas att man är på solsemester. Och havstemperaturen på 24 grader. Om det är så jäkla kallt kan inte jag bada.

Så nej, inget grekland. Allafall inte Zakynthos.

Tittade vidare på Turkiet. Men nja, jag har varit där 6 gånger. Kan ju vara kul att se något annat. Men visst, där är det ju varm dygnet runt (ja, det är Turkiet som har skämt bort mig).

Kollade vidare på Bulgarien. Men där var det också lite halvvarmt, N: 23 och H: 26. Nu börjar vi närma oss, men inte riktigt där. I Bulgarien kunde de inte garantera sol. Suck.


Summan av detta: Jag hittade inget som föll mig i smaken. Jag kanske är lite extra bitter för att jag känner på mig att vi inte kommer resa någonstans. Dessa j*la pengar!

Så vad tror ni? Är jag för känslig?


Vill tillägga att jag är fullt medvetenom att de där temperaturerna som står på nätet kan variera. Jag är inte dum. Men de är ju ett "typ".


/Tina


Kommentarer
Postat av: A s t i i i

nej du! man ska trivas på sin semster, o alla har vi olika krav :P hehe

Postat av: Tina

Jo det är väl så.. hehe!

2008-03-06 @ 10:19:06
URL: http://tiinnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback