igår

Dagen och kvällen var bra. På kvällen gick vi ut några tjejer. Vi hade väldigt kul. Förfesten blev riktigt "tjejig", vi pratade om killar, sex och barn. Ja det man brukar prata om när inte killarna är med helt enkelt. Det var inte svårt att undvika ämnet barn eftersom Lindas son fyller 1 år snart. Så mysigt. Efter förfesten gick vi till otten. Där var det väldigt lite folk, tyvärr. Men vi hade kul ändå. Vi såg två IFK-spelare, haha. Det var kul.

På kvällen innan jag åkte till stan var Oliver en stund hos oss. Han är nog min idol. Så himla söt och rolig.

image501 image502

 


Idag ska jag bara ta det lugnt vad jag vet. Ska nog lyssna lite på min ljudbok och gå ut och gå med mamma och pappa.

Nu ska jag borsta tänderna. Jag saknar dig Alexander <3
/Tina


Kommentarer
Postat av: Fie

vilka söta bilder =) hihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback