plugg

Idag fick vi hemtentan i religionshistoria B utdelad. En vecka har vi på oss. På onsdag innan 15.00 ska den vara inne. Tentan handlar i stort om hur judendom, indianer och nyandlighet förhåller sig till det moderna samhället. 80% av det vi skriver ska bygga på kusrlitteraturen. Helt ärligt så kommer detta bli en utmaning. Jag har aldrig haft problem med att skriva arbeten/rapporter, tvärtom, men den här är jag nervös över. Kanske just för att det heter hemtenta.

Jag har kokat kaffe och ätit en kexchoklad för att piggna till lite. Har lovat mig själv att jag ska sitta 4 timmar med den idag. Har suttit 30 minuter redan. Såå.. här har inte jag tid att skriva. Kanske skriver igen när jag tar en paus.

/Tina

Kommentarer
Postat av: Fie

Det kommer gå bra ska du se =) Bara man sätter sig med det o inte gör rn massa annat ;P hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback