Snart tvdags

Nu har jag tagit paus. Och nej, jag har inte suttit fullt koncentrerad sen jag skrev senast. Men jag har allafall skrivit en sida nu om judendomen. Bra Bra. Alltid något!

Ikväll är det sista avsnittet av Bröllopsbonanza. Har följt hela serien så det ska bli kul och se hur deras bröllop blir nu. Kommer säkert gråta. Det gör jag alltid när det är lyckligt. Jag blir så jävla rörd. Men innan det börjar är det Det okända.


image515  image516


Nu ska jag försöka få tag på Alexander <3 My Looove!! Oj nu börjar Christine.. bästa serien!

/Tina

Kommentarer
Postat av: Fie

det känns helt okej faktiskt, men samtidigt så känns det väl inget direkt ;P haha! Bara lite stressigt för att ja ska få in halva släkten i vår lägenhet.. Men allt går bara man vill =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback