äntligen sommarlov!

Nu är allt klart. Skrev salstenta igår som jag tror gick bra! Och för en timme sen mailade jag in hemtentan! Så nu är det slut på skolan.. i en vecka.. 9/6 är det upprop. Jag börjar tvivla på om jag kommer orka.. jag är så trött på skiten!

Hursom, jag är stolt över mig själv som klarade att läsa 37,5hp den här terminen. Det trodde jag aldrig. Tre kurser samtidigt liksom. Men det gjorde jag. Jag är värd en pizza imorgon =)

Om några timmar ska jag in till stan och hämta mamma för att sedan ta en tur på stan. Det är ju marknadsafton, men jag tror vi åker hem skapligt faktiskt.

Imorogn åker vi till Ullared. Vi ska sova på motellet till lördag. Ska bli mysigt och massa shopping, förhoppningsvis. Fick reda på att
Johanna ska dit samtidigt som oss. Även hon skulle sova på motellet. Vem vet, vi kanske blir grannar för en natt? Haha!


/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback