god morgon alla läsare!

Igår hade vi jättemysigt, jag och Emma. Vi åt Thaimat, såå gott! Grön curry = mmm! Emma berättade att hon brukar skicka in frågor till 118100, helst då på fyllan, och att det är väldans kul! Igår skickade vi in en fråga som jag har undrat ett tag; var börjar egentligen himmelen? Svaret var 100 km upp i luften. De svarar lite finuligt så det är rätt roande att läsa. Nu var ju inte vår fråga sådär jätterolig, men jag fick allafall svar på en fråga jag velat ha svar på länge. Jag ska försöka tänka ut en bra fråga som de inte kan slingra sig ur, haha!


Oj nu måste jag sluta. Jag och mamma åka in till trädgårdsdagen på färgargården. Ska bli roligt och titta på alla blommor. Jag vet, jag är en liten blomtönt.. hehe


/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback