Måndag

En ny vecka. Fasen va fort tiden går. Snart är det sommarlov.

Snart är det dags för mig att lämna tillbaka objektiven till min kusin. Gillar verkligen Canon EF 50mm f/1.4 USM, blir så jäkla snygga bilder i rätt ljus. Ett sånt ska jag spara ihop till.

image563 image564 

image565

image566


Tyvärr har jag inte hunnit med att prova stativet. Måste ta och göra det innan jag lämnar tillbaka det. Kanske skulle ta och fota nån kyrka på kvällen. Eneby kanske?

Har skickat in en jobbansökan idag med. Håller tummarna. Dock så är det säkert hundratals som sökt det, menmen. Hoppet är det sista som lämnar människan.

Jag sitter och väntar på tre mail. Ett från studera.nu (ansökningsbeskedet till sommarkurserna ska komma idag) samt från en dam som jobbar på skolan (verkar inte få nått svar) och ett mail om betyget i heder-kursen. Tyvärr verkar det inte vara min bästa maildag, än.


Nu måste jag återgå till studierna.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback