Måndag

Jag har verkligen njutit av vädret som varit. Jag älskar värmen. I fredags tog mamma ledigt från jobbet så vi hade en skön dag ute i solen, hon och jag. Vi solade, fikade och planterade blommor. Betydelsefulla dagar som behövs ibland.

I lördags fyllde Alexander år, 21. Detta firades på kvällen med att gå på bio. Vi såg What happens in Vegas. Bra och absolut sevärd. Allt ögongodis man får räcker och blir över, Ashton Kutcher och Cameron Diaz. Om jag skulle få välja en kändis att vara en dag, skulle jag absolut välja Cameron Diaz. Snygg som få och charmig som jag vet inte vad.

På söndagen blev det födelsedagsfirande hos Alexanders mamma. Kul att träffa alla. Han har en hel hög med syskon, förstår ni.


Idag. Vad händer idag. Jo, idag ska jag hem till Emelie vid ett-tiden och käka lunch. Vi har inte träffats på jättelänge nu. Vi har inte ens pratat i telefon. Så idag ska jag dit och även fira hennes 20 årsdag. Hon och Danne hade gemensam födelsedagsfest i lördag. Tyvärr inträffade den på Alexanders födelsedag. Så typiskt.



Jag funderar på om jag ska gå ut och sätta mig solen ett tag. Jag tror att det är relativt varmt i hörnet på altanen. Ska nog göra ett försök. Tyvärr har jag ingen ljudbok att lyssna på. Jag har precis lyssnat klart på Män som hatar kvinnor, så nu måste jag fixa tvåan. Jag har den i datorn, men den är lite knäpp så jag måste vänta på Alexanders exemplar. Men jag kanske kan läsa lite skolarbete istället. Det, kan jag lova, behövs.


/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback