Nu har jag antagit en utmaning av Sofie

Jag brukar tycka att såna hära grejjer är lite larvigt, men here we go!

DIG:

1. Hur lång är du ?
176 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Ekonomiskt oberoende
3. Vad pluggar du ? Religionsvetenskap
4. Har du långt hår ? Ja
5. Vilken hårfärg har du ? Blond
6. Sminkar du dig ? Ja, inte ofta jag går ut utan
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Vit
9. Har du kysst någon idag ? Nej

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?
Ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Båda är bäst
3. Hur många syskon har du ? 1 lillebror och 3 halvstoresystrar
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? När är maten klar?
5. Hur många ställen har du bott på ? Tre. Två ställen i söderköping och nu i svärtinge
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Oj, vad svårt.. jag stör mig faktiskt inte så mycket.
7. Vilken familjemedlem är snällast ? Alla är lika snälla
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Antingen var det när jag och Robin lagade mat ihop förra veckan, eller så var det när vi åkte och hämta pizza en gång för länge sen.

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?
Igår med Linnéa
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Emelie
3. Har du kysst nån kompis ? Nej gud nej!
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Kompis och kompis.. jo det är jag väl..
5. Vem har du varit kompis med längst ? Linda
6. Vem känner dig bäst? Måste nog vara Emma och Alexander
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Nej, inte hatade. Jag skulle säga "jag säger ingenting så har jag ingenting sagt"
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Njae.. Nej, det går ju säga ifrån.

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar?
Har aldrig provat. Varför skrika när man kan prata med varandra?
2. Klä dig annorlunda ? Sånt är jag faktiskt för feg för. Har svårt för människor som gör det med, faktiskt. Sorgligt men sant.
3. Vara dig själv? Jaa..
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja absolut
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Haha, ja vad säger du Alex?
6. Pierca dig ? Ja våga skulle jag nog, men jag vill inte
7.Ha sex på offentlig plats ? Ja, det kan vara spännande.. hehe
8. Vara omogen ? Det är jag jämt.. Nävars, men man måste ha barnasinnet kvar..
9. Äta småkryp ? Nej absolut inte! Stackars småkryp! Djurplågeri!

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast?
Vet inte faktiskt
2. När var du på semester senast ? Förra sommaren när vi var i Side, Turkiet
3. Vilken färg är det på din tandborste ? Mintgrön och orange typ
4. Är ditt hår tråkigt ? Nja, beror på dag och humör
5. Vem såg dig naken senast ? Alexander, om jag inte ska ränka med mig själv..
6. Hur ofta duschar du? Varje dag
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Vet inte riktigt.. familjen Stenberg kommer hit så det blir väl efter det nån gång..



Så där ja!
Nu ska jag äta! Återkommer senare!
/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback