söndag

Melodifestivalen gick ju precis som väntat. Skit skit skit. Jag ska nog fan sluta titta på det där. Usch.


Idag har det varit en händelserik dag. Linnea smsade i gårkväll och frågade om hon kunde komma hit en stund idag. Eftersom jag har så mycket att plugga tänkte jag först säga nej, men va fan, en fika kan man väl hinna med. När Linnea sen ringer idag berättar hon att hon hade ramlat i trappuppgången och stukat foten. Det gick så illa så hon inte kunde gå. Jag letade upp mammas kryckor och åkte sedan in och hämtade henne. Problemet var att hon skulle till Lunnevad ikväll och hon kunde inte gå. Vi löste det på så sätt att jag skjutsade henne till tåget 17.00, och tog alla hennes väskor ombord på tåget och sen snabbt av (så inte tåget skulle börja åka). Väl framme i vikingstad skulle några kompisar möta upp henne och ta väskorna. Jag kände att jag gjorde en god gärning idag. Stackars Linnea.

Så nu blir det att sitta vid datorn hela kvällen istället. Ska redovisa hemtentan imorrn så långt som vi har kommit. Usch så jobbigt.

Nu ska jag slå en pling till Alex..

/Tina


Kommentarer
Postat av: Johanna

Angående Forever21, man får räkna med att det, allt som allt, kommer gå på det dubbla av beställningssumman. Jag beställde kläder för 750, frakten gick på 300 och tull 450. Men ser man nåt riktigt snyggt kan det vara värt det, kläderna i sig är ju så billiga! Jag har redan skickat iväg min andra beställning :)



Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback