Undrar om jag hinner ångra mig igen?

Nu har jag bestämmt mig om vad jag ska ha på mig imorgon. Jag kan ju ångra mig, det vet man aldrig. Känns så trisst att jag inte kan berätta vad vi ska göra. Vill verkligen inte bli den som råkar sabba allt om jag berättar det här. Man vet ju inte ifall mormor läser.. hihi!

image575

Kjol: Åhlens. Skärp: Tiger. T-shirt: Indiska. Väst: Stockh lm. Cardigan: Stockh lm.

Det blir väl snyggt?




Ikväll är det bal på Lunnevad. Jag ska inte dit dock. Min kära karl ska spela typ hela kvällen eftersom han är med i partybandet. Han ska även stå i "baren". Min vistelse där känns då rätt överflödig. Jag ska åka och hämta honom i morgonbitti istället. Dock, måste jag medge, skulle det ju vara kul att få ha på sig den vackra klänningen igen. Menmen, sånt är livet.


/Tina

Kommentarer
Postat av: Fie

Wiee jag har likadana lakan som du ;P haha intressant fakta va!? Hoppas du har kul ikväll =) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback