Glad första advent!

Usch så trött jag är. Egentligen har jag inte gjort någonting som har gjort mig trött. Jag är nog bara trött utan anledning.

Idag har jag ätit första lussebullen som mamma bakade i förmiddags. Det var gott! Nu ikväll har vi varit på adentvskonsert i en kyrka i Söderköping. Jenny var solist där så då kände vi att vi ville titta. Nu, mina vänner, har jag fått guds välsignelse, så nu kan jag sova gott. Haha. Skämt å sido, jag gillar att gå till kyrkan. Det är fridfullt.




Såhär snygg var jag när jag åkte te körka



Jag ringde även till Linnea idag och pratade nog i en halvtimme. Vi ska ses på lördag när hon kommer hem!

Nu ska jag göra ett försök att få tag på Alexander. Som ni vet är ju inte det det lättaste... =/


/Tina


Kommentarer
Postat av: b

aa very snygg är du :D

2008-12-02 @ 14:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback