God kväll

Förlåt för dålig uppdatering, jag har haft fullt upp. Ja ni läste rätt, JAG har haft fullt upp. Igår adventspyntade vi, jag och mamma. Vi fixade hela dagen, tog längre tid än vad vi trodde. Vi avslutade allt med en kopp glögg. Jag börjar faktiskt tycka om det.

Jag måste bara berätta att jag nästan åt upp en hel laxfilé till lunch igår. Stolt! Jag hoppas att jag någon gång i mitt liv kommer tycka om det som kommer från våra hav och sjöar. Jag känner mig näst intill handikappad för att jag inte äter fisk och skaldjur. Kan ju inte ens gå på restaurang utan att det kan skapa problem. Eller för all del, bli bjuden på middag hem till svärmor kan också bli problematiskt.

Idag då? Vad har hänt? Jo, idag har jag och mamma varit på stan. Vi skulle leta julklappar bland annat. Vi hittade inte en enda. Däremot köpte jag ett örhänge som jag ska sätta i det nya hålet sen. Vid 18-tiden åkte vi på Robins innebandymatch och kom inte hem förns 20.00. Jag som hade tänkt plugga lite idag. Det blev ju inget med det. Hur fasen kommer tentan gå?

Nu ska jag nog titta på Beck som har börjat på tv4+. Eller så kanske jag sätter på något avsnitt South Park.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback