kompisdag

Som jag skrev tidigae så är jag ganska onintresserad vad gäller presidentvalet i USA. Men tro det eller ej, när jag satte på tvn i går morse så blev jag glad när Obama hade vunnit. Jag tror han blir bra. Han verkar vara mer framtidstänkande. Den andra levde ju kvar på 1800-talet. Han var tex emot abort och homoäktenskap har jag hört.. vem fan är det år 2008?? Obama blir en bra president, en president som tänker på individen (känns det som allafall). Nog om det.

Idag ska jag träffa Emma och senare i eftermiddag ska jag hem till Kristina. Innan jag ska ner på stan måste jag förbi campus och hämta två böcker som jag har beställt på biblioteket. Jag måste även gå förbi frissan och beställa klipp och slingtid. Det ska bli så kul att träffa Emma. Jag har inte träffat henne på skiiitlänge! När jag träffar Kristina sen så ska jag fira hennes föedelsedag. Så här blev födelsedagskortet:

 


Är rätt så nöjd, har nog gjort finare. Men det blir bra, är ju tanken som räknas, eller hur?


Nu måste jag sminka mig.
/Tina


Kommentarer
Postat av: b

Jag höll också på Mr. O :) .. kortet var skit snyggt!!

2008-11-06 @ 15:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback