finjustering kvar

Nu är jag typ färdig med tentan. Jag kanske lägger till något mer imorgon. Men det känns bra att ha koll på läget.

Jag har sökt kurser nu med. Så här blev listan:
1. Kommunikation mellan människor
2. Det proffesionella samtalet


Tänkte visa en bild på gardinerna vi köpte i Ullared.. Coola va?




På torsdag ska jag och Maria gå ut med lärarstudenterna, i Linköping såklart! Ska bli så himla kul! Skönt att festa i en ny stad.. är så jäkla trött på Norrköping alltså. Men jag vet inte vad jag ska ha på mig??? Kanske visar mina olika alternativ här i bloggen imorrn, så får ni ge kommentarer om vad ni tycker..

Nu börjar strax sos familj..

/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygga gardiner, har ju tyyyp lika dana här NERE (haha!) i kalmar! :) Saknar dig min lilla gumma <3

2008-10-19 @ 16:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback