Härlig fredagskväll

God morgon (?). Igår kom ju Alexander hem! =) Vi åt taccos och tittade på idol och låg och pratade natten lång! Åh vad jag älskar mitt hjärta! Jag försöker just nu att väcka honom. Jag har försökt sen kl 11. Ni anar inte hur svårt det är att få liv i den mannen. Han är som död på morgonen.

Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta idag. Vi pratade om att åka till Linköping och gå på stan.. men jag tror inte vi hinner det. Han ska hem och hälsa på sin mamma ikväll och då tänkte jag passa på att stanna hemma och skriva på tentan.


Ska nog hälla vatten på nån snart.. är så tråkigt att vara vaken själv.


Ja just det. Idag fyller min kära vän Kristina 40 år!! GRATTIS!!

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback