jag skriver så fingrarna glöder..

nja.. inte riktigt. Jag har skrivit nästan två sidor på fråga 1. Det är så himla svårt att hålla sig till angivna sidor. Varje fråga ska bara vara på max två sidor, och jag har inte fått med allt än. Jag kommer få ta bort massor sen.

Jag och Brankica har suttit och pratat på msn typ hela dagen känns det som. Vi har diskuterat frågorna (ja, vi får det för läraren) och försökt komma på vad vi ska läsa till våren. Vi vill gärna läsa nått ihop och jag hoppas vi kan enas om nått. Är verkligen skitsvårt. Det är ju så förbannat mycket engelska i alla kurser och det vill varken hon eller jag ha. Önska oss lycka till.


Nu är det bara några timmar kvar till Alexander kommer hem. Jag ska åka och hämta honom vid tågstationen 19.20 =D Jag är så hääääääääääääääääääär glad att han kommer hem!!


Får se om jag hinner skriva något mer på hemtentan idag, tror inte det.

/Tina

Kommentarer
Postat av: Brankica:)

- verkligen hela dagen! och ändå inte kommit fram till något=/ så svårt alltså. Have fun ikväll:)

2008-10-10 @ 17:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback