klockan ringde 03.45..

Så jag kom iväg till Ullared igår allafall. Eftersom vi ska till Egypten fick det bli lite mindre inköp än vanligt. Jag köpte två tröjjor, en datorväska, 3 fotoalbum, två tomtar och två änglar (älskar julpynt!), örhängen, pennor + lite annat. Det vanliga kan man väl säga. Vi köpte skitsnygga gardiner till tv-rummet. De ser ut som 700kr-gardiner men de kostade bara 149kr, oslagbart!

Idag skulle vi haft redovisning. När jag satte på datorn och skulle koppla upp mig på nätet så fungerade det inte i den salen.. Så himla irriterande! Vi måste ha internet till redovisningen så vi får göra den nästa vecka, vi ska vara i en annan sal och där fungerar internet. Ahh jag som ville få det gjort idag! Surt!


Nu ska jag se på Dr Phil.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback