ett glas vin tillsammans med oden

Nu sitter jag och pluggar. Jag läser om fornskandinavisk religion, alltså asatro. Rätt så intressant. Den boken jag lyssnar på nu, "stum sitter guden" av Anna Jansson, handlar om asatro så det passar alldeles utmärkt bra i tiden. Jag kommer vara ensam hemma ikväll, så jag ska passa på att slappna av ordentligt nu ikväll. Robin och jag var och köpte pizza förut, va himla gott! Nu har jag tagit mig ett glas vin till pluggandet. Jag inbillar mig att det går bättre då. Om 15 minuter börjar svensson svensson så det är det nog med läsande för idag.




Tidigare idag var jag och mamma på auktionsverket och tittade lite. Jag hittade en bok och en familjebibel som jag fundear att bjuda på.. vi får se.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback