fredag

Äntligen helg!

Igår hade vi opponering på ett arbete. Det gick bättre än vad jag trodde. Vi tyckte arbetet va rätt så dåligt (läs: skit!!). Men vi lyckades förmedla våra åsikter på ett bra och ödmjukt sätt. En annan grupp hade opponering på vårt arbete och det de sa var inte så negativt. Så det var skönt. Det känns bra att vara av med det.

Innan den 15:e oktober ska vi välja kurser inför våren. Jag har 15hp klara, jag ska skriva C-uppsats i religionshistoria. Men de resterande 15hp har jag inte bestämt än. Jag funderar på någon av dessa:

Det professionella samtalet, 15hp
Kommunikation mellan människor, 15hp
Muslimer i Europa, 7,5hp
Våld, kön och makt, 7,5hp

Jag ska ta och maila en kompis som har läst det professionella samtalet och höra med henne om den var bra. Jag vill gärna veta hur mycket engelska det är också. Jag ser fram emot att skriva uppsatsen, jag är inte klok, jag vet. Men jag gillar att skriva och kommer jag bara på ett intressant ämne så blir det nog inga problem.


I eftermiddag ska vi träna. Tredje gången den här veckan.. visst är vi duktiga? Efter det ska vi åka och hämta Thaimat från Spicy Hot. Det är ju sååå gott!!

Hej sålänge!
/TIna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback