stressigt värre

11/9, det väcker hemska minnen. Konstigt att det har hänt så mycket det datumet? Ikväll har det gått/går flera program på tv4 fakt om terrorattacken i USA. Har sett alla tre och de är väldigt spännande.

Imorgon ska jag och mamma åka till gymmet (korsi taket)! Ska bli såå skönt att komma igång! Mitt mål är att se ut såhär igen. Haha, önska mig lycka till.. detta är 5 år sedan och jag känner att kroppen har förändrats mycket sedan dess. Det kvinnliga har börjat framträda. De breda höfterna för att kunna bära ett barn osv.


Men önskan vore ju, såklart, att se ut sådär igen! ;)


Idag har jag gjort ett fynd på Stadium! Köpte dessa bikinitrosor för endast 23 kr!




ååå nu måste jag fortsätta läsa och skriva! SUCK!

/Tina

ps. Jag saknar min plutt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback