skrivardag

Idag håller jag på att skriva på uppsatsen. Går ganska bra tycker jag. Solen skiner så jag funderar på att sätta mig på altanen och sola ansiktet lite. Inne i hörnet är det nog över 20 grader nu =D

Jag har svarat på en såndär aslång frågelista. Den som orkar får läsa.

Lovar du att vara ärlig? till 99%
Du heter: Tina

Smeknamn: Alexander kallar mig för Stina ibland, dumheter säger jag.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Det var längesen jag gjorde det..Vilken låt beror nog på varför jag är ledsen..
Beroende av: Kaffe
Vem behöver du mest just nu: Alexander
Vad tror folk om dig? Oj vad svårt.. att jag är en vanlig tjej som kanske är lite väl tillbakadragen ibland..
Stämmer det? Ja, haha
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och mitt hår
Vad säger du för att imponera på någon?  Ingen aning
Hur imponerar man på dig? Vara sig själv
Brukar du skratta för dig själv? Nja, jo det händer väl
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "okej, är på jobbet. Så kommer på 3 nu då! :P puss"
Var bor du? Norrköping
Trivs du där: Jadå
Äger du några converse: Nej
Sprit, cider, vin eller öl: Vin och öl
Brukar du bli för full: Nej verkligen inte
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk mot något: TYVÄRR lite allergisk mot Bosse
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Ta en kandidatexamen
Hur svarar du i mobilen: "aa hallå" eller " Hej det är Tina"
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hej då
Antal timmar sömn inatt: 10 tim
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Yes, alltid!
När mår du bra: När jag är med Alexander och när det är varmt och soligt ute. Eller när jag och mamma är på shoppingrunda på stan.
När blev du fotad senast: i lördags
Hur känner du dig nu: Idag är det en bra dag. Jag är glad att det är sol ute.
Vanligaste färg på dina kläder: Oj, går nog inte att säga..
Vad tycker du om fötter: De är okej om jag "känner" fötterna, alltså att jag känner den som har dessa fötter.. Främmande fötter kan jag klara mig utan.
Vad saknar du: Alexander alldeles för ofta!!!
Hade du en bra kväll igår: Jadå
Favoritdryck på morgonen: Kaffe och egenpressad juice
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: Jag lägger mig vid 9 men somnar kanske vid 00
Är du blyg? Ja rätt så
Sysslar du med någon idrott: Haha, nej.. Förr var jag gymnast men la ner det.. Nu är det gymmet som gäller
Vill du hellre ha mail än brev: Spelar ingen roll direkt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja.. nej det gör jag nog inte.. attraktion vid första ögonkastet kanske, men inte kärlek.. Kärlek är något som växer fram när man lär känna en person.
Har du spytt offentligt: Ja (var faktiskt sjuk, inte full)
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: sitta framför tv:n och klia mig på pungen.. haha, nerå, jag skulle nog ha sex med en tjej för att se hur det är för killarna.. Kan nog vara lärorikt =P
Är du nöjd med ditt liv: Ibland, ibland inte
Är du bortskämd: Ja
Vad gör du i morgon: Hoppas på att Alexander kommer hem
Vad är det värsta du vet? Pedofiler
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på vad jag gör i veckan.. Ibland ingenting, och ibland flera hundra
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen aning.. Får man inte svara mamma?
Vad längtar du till? Sommaren, tills jag och Alexander kan flytta ihop, barn
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja absolut, jag vet vilka som är de bästa
Vad använder du för shampoo? Olika
Vad är det finaste du fått? Jag skulle kunna svara något djupt i stil med att jag är glad att jag får leva, eller att jag fått en så bra pojkvän. Men om jag ska vara mer materialistisk så svarar jag min Calvin Klein klocka som jag fått av Alexander.
En speciell dag du minns: Oj, det finns så många, både positiva och negativa
Hur gammal är du: 21 (snart 22!!!!)
Tycker du om någon just nu: Ja såklart jag gör
Om fem månader: ska/har jag precis börja läsa beteendevetenskap
Du samlar på: Höganäs-porslin
Gröna eller röda äppeln: Äter inte äpplen
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller Alexander
Gillar du golf: Vet inte, har aldrig provat (om man inte räknar minigolf)
Vilken tid gick du upp idag: 10
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: Absolut
När grät du senast: Förra veckan tror jag
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa, resa, resa och flytta
Bär du glasögon eller linser: glasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, det är kul med märkeskläder, men absolut inget måste
När går du upp ur sängen en helgmorgon: typ 5-10 minuter efter jag har vaknat.. brukar vara allt mellan 9-12
Har du piercing: Nej
Vill du gifta dig: Ja, det är viktigt för mig
Vill du ha barn: Ja absolut, jag längtar massor
Solar du ofta: Nej
Är du bra på att laga mat: Nja, det kan jag väl inte påstå (men jag behöver aldrig göra det heller)
Är du flygrädd: Ibland
Hur vig är du: Nu är jag inte så jättevig, men förr var jag väldigt vig.
Är du musikalisk? Jadå, det är jag
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Choklad
Tror du på ett liv efter döden: Ja, eller kanske inte liv, men jag tror på ett "tillstånd" efter döden
Tycker du om sushi: Jag tror inte det, har aldrig provat. Men eftersom jag inte gillar fisk eller skaldjur så tvivlar ja på att jag skulle gilla det.
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn, chips och dipp
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: morgon
Vilken ögonfärg har du: grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja tyvärr
Biter du på naglarna: Usch nej
Hur ofta tränar/motionerar du: nån gång i veckan
Senaste låt du hörde: Vi blundar med Caroline af Ugglas



uuu visst är den lång?
/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelisa

Snodde den från dig, var faktiskt ganska kul och sitta och svara =) Hoppas allt är bra med dig och lycka till med skrivandet!

Postat av: Brankica!

här svarade du bäst: "Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: sitta framför tv:n och klia mig på pungen.. haha, nerå, jag skulle nog ha sex med en tjej för att se hur det är för killarna.. Kan nog vara lärorikt =P" hahahaha. typ alla tjejers dröm:D

2009-04-22 @ 22:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback