nya tag

Nu har allt återgått till vardagen, förutom att Alexander fortfarande är hemma. Skolan har dragit igång och jag läser nu "beteendevetenskaplig grundkurs 60hp" och "invandrar och kulturkunskap 15hp", detta innebär att jag läser 150% den här terminen. Jag hoppas verkligen att jag kommer orka. Båda kurserna verkar så bra, så jag ska kämpa tills jag går in i den berömda väggen.

Hur det blir för min bättre hälft vet vi inte än. Vi håller tummarna för att allt kommer lösa sig och han då kan ta flyttlasset ner mot Göteborg. Men som sagt, vi vet inte än.


Jag ska försöka skriva här lite oftare, har ju inte blivit så mycket nu i sommar. Nu ska jag ta min andra kopp kaffe för dagen, sätta mig i soffan och läsa i "offrad för hederns skull". Det är en bok som jag läser i kursen invandrar och kulturkunskap. Menmen, måste ta tag i dagen nu.





Mitt hjärta. Mitt snygga hjärta.



/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback