Känner mig som 14 igen

Åååå nu har jag läst ut När jag hör din röst (New Moon) bok nr 2 i Twilight-serien! De är så jäkla braa!! Mamma har beställt Twiligt till mig, filmen alltså! :D Hoppas den är bra, har höga förväntningar nu..

Böckerna är riktigt romantiska och jag är kär i karaktären Edward. Haha, nejdå, men ni som har läst böckerna/sett filmerna förstår vad jag menar ;) Ibland önskar jag att Alex var vampyr! Herregud, ni hör ju, jag låter som alla galna småtjejer som tjatar om Twilight och Edward Cullen.. haha!

Nehepp, nu är det halv åtta hos mig, de är ju i norrköping den här veckan, kul!


 

/Tina


Kommentarer
Postat av: Maria F

Nej, fy vad läskigt. Tur att du inte kan sannönska!

Kram

2009-12-13 @ 15:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback