söndag

Nu var det ett tag sen igen. Tiden går så himla fort tycker jag. Snart är det jul, kan inte fatta.. Jag har faktiskt hunnit köpa två julklappar till Alex, men är inte alls klar än.. När ska jag hinna?? Måste berätta att jag fick VG på psykologitentan, så himla skönt! Jag som var lite orolig att det inte hade gått bra.. På tisdagkväll har jag sista tentan för denna termin, det är sluttentan i invandrar-och kulturkunskap :)

På torsdag åker jag till Götegorg!! Ska bli så himla kul!! Hjärtat ska få visa upp sin nya stad, och min framtida :D Hoppas vi kan hinna med "jul på Liseberg".. vill gärna gå på det!



Ska försöka läsa lite nu.. önska mig lycka till.. Min pluggork börjar ta slut, måste ha lite jullov känner jag.

/Tina


Kommentarer
Postat av: B

yeeey, tentan är öööver!! :D

2009-12-15 @ 22:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback