Att bota sjukdom med whiskey

Idag mår jag inte så bra. Min hals gör ajaj och bihålorna är igenproppade. Jag har ingen feber allafall vilket är väldigt skönt. Jag och mamma var på auktionsvisning i förmiddags, så såå sjuk är jag inte ;) Allafall, jag hittade skitsöta espressokoppar som jag kanske tänker bjuda på (men man får ju med massa annat skit också tyvärr). Hittade också "lilla katekesen", det var kul att få se en sån live. Har inte gjort det innan. Den var från 1700-talet!

Ikväll kommer fam. Stenberg hit och käkar pizza. Vi ska också, såklart, se melodifestivalen. Vi i min familj/släkt är lite nördiga och ser alltid på programmet. När mamma gör tester på nätet om melodifestivalen/eurovision så får hon alltid till svars "antingen jobbar du på svt, eller så är du homosexuell". Haha! Det finns även de i släkten som sa, för några år sen, att h*n skulle sluta se på melodifestivalen om inte Magnus Carlsson gick vidare (nämner inga namn, hahaha!). Tyvärr gick ju inte ens MC till andra chansen, vad jag minns. MEN, h*n kunde inte hålla sitt löfte och har fortsatt följa melodifestivalen. Det är ett tvång vi känner, vi i släkten. Eller hur? =P


Nu ska jag försöka tvinga i mig en whiskey. Det är så JÄVLA ÄCKLIGT!
/Tina


Just det. Grattis Emma på födelsedagen!!!


min snygga vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback