ditt jävla as!!

Jag hittade precis bilderna på när min kompis blev knivrånad 23/12. Det är så hemskt att titta på bilderna. Jag blir illamående! På nt.se kan man se klipp från övervakningskameran.. helt sjukt! När man ser sånt där på tv så tänker man att det där händer aldrig mig eller mina nära. Och helt plötsligt ser man sin kompis där! Jag och mamma träffade henne på förmiddagen och då sa hon att hon skulle jobba på eftermiddagen.. Helt sanslöst! Jag tror att de ska ha med fallet i efterlyst, vet dock inte vilken vecka!


Bild lånad från nt.se

Hoppas de får fast den jävla idioten!!!

/Tina

Kommentarer
Postat av: Fie

men fy va hemskt! Det där visste jag inte om... Hoppas verkligen att vi får fast personen som gjorde det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback