fettisdagen

Nu är jag hemma och har precis tryckt i mig två mackor och en semla. Mumsigt. Föreläsningen idag handlade om våra sociala ramar och hur vi etablerar och upprätthåller dem. Ganska intressant. Synd bara att föreläsaren ska vara så nervös. Tycker synd om henne. Jag skulle bara vilja gå fram och ge henne en kram, hon ser ut att behöva det.

Menmen.. Vi fick tillbaka våra hemtentor och jag klarade den, tjoho! Det är alltid lika skönt när man får lägga någonting bakom sig. Hoppas mina glasögon kommer den här veckan. Jag är fan blind utan. Allafall när jag kör bil eller sitter på en föreläsning. Som tur var hade jag med mig mammas glasögon till skolan idag. Utan dem hade det inte gått.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback