inatt inatt är det du eller jag, eller böcker?

Jaget och Maskerna, så heter boken som jag måste läsa lite i idag. Även Behavioral foundations for the process of frame-attunement in face-to-face interaction måste få ett öga på sig. Woho vilken dag jag har framför mig! *ironi*

Åh jag är så himla trött på skolan alltså.. Inte på själva lärandet, jag älskar att lära mig saker, men just det att vi måste läsa så jäkla mycket. Det är jobbigt!

Påtal om att läsa. Inatt ska ja och mamma in till bokrean som börjar 00.00. Jag vet dock inte så många böcker som jag vill ha. Jag ska köpa en bok som heter Islam som de säljer för endast 39kr. Bra där! En bok om Orkidéer hoppas jag på med. Sen ska jag kolla på en bok som heter De största katastroferna, jag är ju otroligt fascinerad av katastrofer av alla dess slag så jag tror att den boken är jätteintressant, hehe! Förra året köpte jag ju
det här på bokrean. Kommer nog inte bli lika mycket i år.

Nu måste jag ta tag i läsandet..
/Tina

Kommentarer
Postat av: b

tur att vi börjar sent imorgon då:D have fun!

2009-02-23 @ 21:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback