Jag ska träffa handledaren idag

Ja, som ni förstår har vi ÄNTLIGEN fått en handledare till C-uppsatsen! (kanske redan har berättat det, menmen) Det känns allafall sjukt bra att kunna komma igång på riktigt nu. Vi ligger ju 1 månad efter, liiite stressande. Skräckscenariet vore om han säger "Nej Tina, detta kan du inte skriva om, du får välja ett annat ämne" eller "du måste nog göra någon form av undersökning, enkäter eller intervjuer". Anledningen till att jag vill göra en litteraturstudie är att jag bara ser massa jobb med att göra en undersökning. Orka sitta och sammanställa massa enkäter eller transkribera en intervju. Om jag tvingades välja skulle jag göra intervjuer (men bara med folk jag känner, hehe). Jag har redan skrivit flera sidor så om han säger att jag måste byta ämne så dör jag.

/Tina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är jätte kul ju, går o göra massa häftiga saker :) Hoppas allt är bra med dig?

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback