Jaha, nu då?

Alexander åkte idag. Usch. Jag gillar verkligen inte när han åker tillbaka till skolan. Nu åkte han iofs till Göteborg där han ska söka till musikhögskolan imorgon, så det är ju kul :) Men jag känner mig så ensam när han har åkt.

Veckan har allafall varit underbar. Vi har varit med varandra varje dag, såå bra! Tyvärr blev det varken Linköping eller bio i onsdags som jag skrev. Vi hade ju tänkt hinna med det men vi hann bara med att baka semlor, hehe, som förövrigt bev jättegoda! Annars har veckan bestått i att bara vara :) Jag skrev ju att vi skulle söka sommarjobb också, men det blev inget med det. Alexander hade inte fixat något cv så jag får ta tag i det där själv nu i veckan ist.

Imorgon är det dags att ta tag i skolan igen. Ja har ju med "tagit lov" den här veckan. Jag har alltså inte läst nånting så imorgon blir det att läsa ikapp. Fy fasen så jobbigt, men det är sånt som måste göras.

Nu ropar mamma..


A ♥

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback