Jahopp

Som jag misstänkte. Jag har synfel. Det var inget tvivel kan jag säga. När jag satt där och fick titta på bokstäver och streck så kände jag mig nästan blind emellanåt. Han sa nått om -0.75, men mer fattade jag inte. Vet inte om det gällde båda ögonen eller bara ett. Hursom, provning av glajjor kommer ske på måndag. Jag hoppas att jag kan få låna hem några stycken för att känna efter lite, och så även Alexander kan få se. Optikern var supertrevlig, så det var en rolig synundersäkning. Jag funderar på att kanske beställa glasögon på nätet. Det är ju mycket billigare. Men jag ska gå till glasögonmagasinet först och titta där. Nån som har erfarenhet av att beställa glasögon på nätet??

Annars har min dag bestått av att skjutsa Robin och två kompisar till stan. Jag har inte pluggan nånting alls, känns både skönt och stressande..

Åå om en vecka kommer Alexander hem ♥


Nu ska jag dricka vin!
/Tina

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gratulerar, du har samma synfel som jag! Ett bra synfel. Grattis till "passar-glasögonen-till-denna-outfit?"-dilemman ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback