Lättare sagt än gjort

Fy fasen va dåligt jag mådde igår. Jag var inne i stan för att titta på glasögon, och det var precis vad jag orkade. När jag kom hem var jag helt slut. Tyvärr hittade jag inga glasögon som jag ville ha. Jo, ett par var riktigt snygga men "nej, dom där är för små" fick jag till svar av en tjej som jobbade där. Fuck, tänkte jag och blev på dåligt humör.

När jag kom hem började jag titta runt på nätet istället. Där hittade jag tre par som jag ska få låna ett tag och känna efter hur de känns. De kommer nog innan fredag! Jag kunde aldrig tro att det skulle vara så här svårt att hitta ett par som jag vill ha och som jag passar i.

Allafall. Idag mår jag en aning bättre, och tur är det, för idag har vi litteraturseminarium. Det är obligatorisk närvaro och går jag inte dit så måste jag lämna in något skriftligt senare. Orka det? Så nej, jag ska till skolan idag.

På fredag ska hemtentan lämnas in med. Ujujuj.


/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback