omfattande

Idag har jag börjat skriva på uppsatsen lite mer seriöst. Det är svårt att veta var man ska börja. Det ska ju trots allt bli mellan 30-40 sidor. Mitt ämne kräver en presentation av New Age, vilket inte är det lättaste. Vet ni hur omfattande det är, hur många ideologiska rötter det härstamar ifrån? Menmen, jag försöker ge en vetenskaplig bild så gott det går. Den mesta litteraturen har ju ett emiskt perspektiv vilket också försvårar det hela. Men jag har kommit igång allafall. Yes.

Hemtentan ska vara inlämnad om 1 vecka, drygt. Jag har gjort ca halva så det känns väldigt skönt måste jag säga. Den handlar om huruvida man kan se kommunikation som överföring eller inte. Intressant men flummigt.

Ååå imorrn ska jag ju till optikern. Spännande. Jag har ganska länge tyckt att vår relativt nya tv inte lever upp till förväntningarna. Haha, nu har jag ju kommit på varför tvn är grynig. Så fort jag provade mammas glasögon så försvann det gryniga. Bra där.

Ska väl fortsätta med mitt läsande och skrivande.. Nån som vill läsa lite böcker åt mig?


/Tina

Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV: Tack så mycket Tina :)

Hårt slit lönar sig blev resultatet av detta.

Hoppas ni hade det underbart i Egypten!!



Kram Nathalie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback