Utdrag från min "dagbok" på lunarstorm

Jag har suttit och läst min "dagbok" på lunarstorm. (Ja, jag har kvar den. Sorgligt men sant) Jäklar va roligt det var att läsa. Dock väldigt jobbigt också efter som "J-perioden" finns kvar där. Fy fan. Kan inte förstå att det är jag som har skrivit de där orden.. otäckt! Jag var så himla ledsen ett tag där (typ 2-3 månader =/ ). Kan knappt förstå att det har hänt. Jag har förträngt så mycket.

Allafall. Jag hittade även tiden då jag och Alexander började träffas. Här har ni några utdrag:


Lör 1 apr 2006 11:27
Men nu är lite lite raggning som gäller, på en viss.. eh ni får lista ut det själva, men vem vet, det kanske redan har spridit sig..? =P Vettefan hur jag ska göra bara.. menmen, det löser sig! Jag SKA få omkull dig.. that's it! yeah! =P (A)

Sön 9 apr 2006 17:30
iiiihh!!! Kvällen slutade heeeeelt perfekt! =D Det blev en mysig o het natt med Alex! =D wohoo! så fin, så fin! =D

Lör 15 apr 2006 17:01
Igår var vi på Hugo, tittade på när Alex band spelade.. =) jättebra! Emma kom efter en stund.. så kul! =) Efter det stannade vi kvar o drack lite(?) öl.. shit, det va längesen jag var så kalasfull! Fan va kul jag hade! Yeah, Emma du o jag ägde igår!=P Kvällen slutade heelt perfekt, precis som förra helgen! =D åh Alex, du är så himla mysig! <3

Tis 18 apr 2006 11:12
åh Alex, du är i mina tankar hela tiden! <3 Jag vill ha dig! ;)

Lör 29 apr 2006 15:37
Kvällen höll på att sluta i irritation när batterierna på mobilerna tog slut.. Men det blev bra tillslut.. =D Du är så himla go Alex, helt underbar och mysig! <3 pusspusspuss!

Mån 1 maj 2006 11:42
Några minuter över tolv fick Alex för sig att åka ut till mig o se på film.. SÖT! Så han dök upp vid kvart i ett och åkte igen vid två för att han och Rebecka skulle agera taxi.. =P Det var hur mysigt som helst o ses i drygt en timme! Dock hann vi inte se färdigt filmen.. =/ Men det gjorde inget.. ;)

Du kom in i mitt liv som en räddande ängel.. <3<3

Tors 18 maj 2006 13:02
Alex va o sökte folkis igår.. stackarn, han var tvungen att åka från mig 06.20 på morgonen.. men han kom upp lättare än väntat! =P Men allafall.. Han kom in på skolan!! =D Dom fick reda på det direkt efteråt.. så han måste ha spelat jääävligt bra! =D ;) hehe!Massa grattis o puss!

Fre 19 maj 2006 09:42
Känslorna bara växer och växer! Det känns otroligt underbart! Att få ligga brevid dig i sängen får mig att känna mig helt uppfylld och trygg! När du håller om mig hela natten känner jag mig som världens lyckligaste! Jag ÄR världens lyckligaste! <3

Alex, åh vad jag tycker om dig! <3

Mån 22 maj 2006 21:08
Nu är det äntligen vi! Ni anar inte glädjen som sprids i min kropp! Alexander, min fina Alexander! <3 Du är finast!

Tis 13 jun 2006 22:37
Jag älskar Dig så himla mycket Alexander Walldén! <3



Hahaha, där har ni vår historia! Vi satt ju 21/5 som vårt datum! Som ni kan se 22 maj 2006 =). Helt otroligt att vi kunde ta det så lugnt som vi gjorde. Vi dejtade i mer än en månad! 

Älskling, minns du allt det där?? Det fina är att jag är fortfarande lika lycklig, jag är till och med lyckligare!


/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback