Bosse, den mest sociala varelsen på denna jord









Han ska vara med mig hela tiden. När jag äter mat, läser eller sitter vid datorn. Går jag iväg följer han efter som en liten hund. Han går vi fötterna hela tiden och skriker för att han vill bli uppburen. Han är som en bebis. Funderar på att köpa en bärsele till honom, vad tror ni? Ni anar inte hur underbar den här katten är! Sen att vi ofta blir osams hör väl till när man älskar varandra, hehe! Om jag inte lyfter upp honom när han står vid fötterna och skriker blir han skitsur och hugger mig i fötterna/benen. Men det är sån han är, min Bosse. Bestämd och mysig.

Gud vad jag älskar den där katten. Den dagen han beger sig till katthimlen kommer en bit av mig att dö.

/Tina

Kommentarer
Postat av: B

Men åå, så söööööööt :D

2009-02-01 @ 15:54:19
Postat av: ddm

aman tanrım ne kadar uysal bir kediii o ölee bittim ya çok iyi=)

2009-02-12 @ 13:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback