Min första biobiljett

Nu har jag fått så mycket poäng på Market2Member att jag kan välja att skicka hem min första biobiljett =) Gå med ni också! Det enda ni behöver göra är att läsa deras mail och så får ni poäng när ni handlar på nätet, via deras sida. All information hittar ni på deras hemsida.

Gå in här, eller gå in via annonsen som ni hittar till vänster i bild. Superenkelt!



Idag ska jag till Universitetsjukhuset 15-17. Vi har våra föreläsningar där, vilket jag inte kan förstå vitsen med. Som tur är går ju campusbussen dit, tack o lov. Idag ska föreläsningen handla om "hur kan man närma sig kommunikation mellan människor? olika ingångar" Det kan nog bli intressant.


Nu måste jag läsa lite. Jag hann inte med att läsa allt igår.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback