Nu ses vi inte förns 23/1

Min stackars älskling har varit sjuk i flera dagar. Jag var där idag några timmar och sa hej då till honom eftersom hans tåg gick idag. Jag hoppas att jag inte blev smittad nu bara. Vill verkligen åka ner till Egypten frisk. Vi kommer inte ses förns 23:e då han kommer hem igen. Det är sååå långt!

Jag har börjat packa lite smått. Fasen va svårt det är.. Man vet ju inte hur vädret kommer bli. Får packa både linnen och tjocktröjjor. Så här är vädret i Hurghada nu, men i Kairo är det under 10 på natten.. Usch så kallt!



Är det någon av er som läser som har varit i Egypten i januari so kan säga hur vädret är?


Nu ska jag strax äta.. Har inte så mycket mer att skriva.
/Tina

Kommentarer
Postat av: B

Det kommer gå fort ska du se :D , så avis jag är alltså=/ vill också till Egypten :(

2009-01-07 @ 15:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback