En kul frågelista

Tina och Alexander


Har ni några smeknamn på varandra?

Tini, Stina.. Alex, Alle

Hur träffades ni?
Vi gick i samma klass på gymnasiet

Hur länge har ni varit tillsammans?
3 år och 2 månader

Är ni förlovade?
Nej

Bor ni ihop?
Nej, tyvärr

Har ni barn?
Nej

Har båda körkort?
Ja

Kommer du ihåg er första kyss?
Ja, typ

Vem sa "JAG ÄLSKAR DIG" först?
Tror det var jag

Vem är äldst?
Jag, 3 veckor

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är vädur och Alex är oxe

Vem fyller först på året?
Jag

Vem är längst?
Alex

Vem sjunger bäst?
Haha, jag såklart :P Nerå, Alex sjunger rätt så bra han också

Håller ni handen på stan?
Ibland

Kände ni varandra innan ni blev ihop?
Ja, fast bara som "klasskamrat"

Vad har ni gemensamt?
Det mesta

Blev du kär vid första ögonkastet?
Nej, det växte fram :)

Har ni någon speciell låt?
Haha nej, faktiskt inte

Har ni några "frikort"?
Nej det har vi inte

Har ni stora framtidsplaner?
Vi vill ju flytta ihop, bli klara med studierna, skaffa barn, gifta oss osv osv. Det som de flesta har som framtidsplaner.

Har ni gråtit i varandras armar?
Ja

Har ni vart  utomlands tillsammans?
Ja

Vilket är ert bästa minne?
Oj det vet jag inte.. Har så många.. :)

Vem lagar mat bäst?
Vet inte.. Vi är bra på olika saker

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Ser på tv, sitter vi datorn, ser film

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Ja

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Ja, rätt så, 1 mil (men det är inget mot vad vi hade senaste året nu.. 42 mil!)

Blir du lätt svartsjuk?
Nej, faktiskt inte

Ringer eller SMS.ar ni mest?
Ringer

Brukar någon av er prata i sömnen?
Hahaha, ja Alex pratar rätt ofta




Imorrn åker vi till Ullared!
/Tina

Kommentarer
Postat av: Maria & Steffe

Vad ni är gulliga. Det är roligt att ni har planer ihop i framtiden tycker vi. Hoppas ni har det riktigt härligt i Turkiet och att ni skyddar er......från solen,förstås!



Var rädda om varandra och njut av tillvaron.

Kramar Maria & Steffe




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback