Dagens

Det finns några tappra människor som läser min blogg fast att jag uppdaterar så sällan, härligt! Det gör mig glad! Jag fick besked om att jag fick G på uppsatsen och jag är SÅ GLAD och STOLT över mig själv!! Vi ska fira det där nån dag, vet inte när bara.


Detta fick följa med mig hem idag efter en runda på stan med Alexander. Två coola par solbrillor. Nu måste jag verkligen ta tag i det där att skaffa linser. Jag kommer ju inte kunna använda dessa annars. Observera mina snygga egopics, haha!








Vid sjutiden ska jag in till Emma. Hon och Amanda (som kom hem igår från Dubai!) ska förfesta där så då ska jag vara med några timmar. Orkar inte följa med ut, plus att jag ska upp tidigt med mamma imorrn. Kommer nog ta med mig lite vin allafall, lite gott måste man ju få ha.



/Tina


Kommentarer
Postat av: B

När JAG är tillbaks!!! :D:D då ska vi fira det ihop... va i malmö innan idag och kollade bla. på det linnet jag med faktiskt :D fint är de!

2009-06-18 @ 23:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback