åh gud så bra filmen var igår!

Eftersom vi älskar böckerna kunde vi ju inget annat än att älska filmen. Det var bland det bästa jag sett på länge! Nu längtar jag massor till film nummer två kommer. Jag funderar på att lyssna på den igen (flickan som lekte med elden) när jag har lyssnat klart på Åse som jag lyssnar på nu. Men jag vet inte, får se hur det blir med det.

Ikväll har jag och älsklingen myskväll här hemma. Vi har hela huset för oss själva så vi håller just nu på att laga mat. Kycklingen står i ugnen och vinglasen står framme. Till efterrätt blir det citronglass och lakritssås! Senare ska vi självklart se på finalen i melodifestivalen. Till det blir det chips och dipp, mumsigt!







Vem vill ni ska vinna finalen ikväll??

/Tina

Kommentarer
Postat av: Moster M

nu har jag 2:a Stieg Larsson i Mp3:n! Den får en sista chans!

2009-03-15 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback