bb

Jag är en av de få människor som inte följde Big Brother när det sändes för flera år sedan. Nu, till min stora glädje, sänder tv400 repriserna från 2003. Det är det året som Linda Rosing är med. Jag såg ett avsnitt och nu är jag fast. Attans. Det hade jag verkligen inte tänkt, speciellt när det sänds mellan ca.23 till ca.01 (två avsnitt). Jag borde ju sova då. Menmen, nu är det som det är och jag njuter av att se patetiska människor göra bort sig i tv. Speciellt nu när Linda har blivit så känd. Det är kul att se hur hon var innan.

Får se om jag orkar hålla mig vaken tills det börjar ikväll. Det är ju inget att se på tv på måndagar, bara familjen annorlunda som jag tycker är så himla bra. Förutom det så är det bara skit. Tror nog jag kommer somna tidigt och missa BB, menmen så är det.


Ska nog ta nått att äta nu..

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback