måndag

God eftermiddag

Idag har jag genomför min första intervju. H*n kom hit vid 11 och åkte hem runt halv ett. Intervjun gick strålande och jag har redan hunnit transkribera det. Så nu är det bara två, eventuellt tre, stycken kvar. Känns väldigt skönt att faktiskt ha kommit igång.

Imorgon är det litteraturseminarium i andra kursen. Vi ska prata om normbrott och vår grupp har valt Mia & Klara, samt Hassan. Kommer nog bli bra, känner mig dock inte så förberedd som jag hade önskat. Jag vet inte heller vilken tid vi bestämde att ses i gruppen. Vi nämnde det bara kort utan att bestämma. Tror jag allafall, haha. Aja, jag har mailat en tjej och smsat Nisse, så jag hoppas nån av dem svarar. Så, nog om skolan.


Vart fan tog våren vägen då? Här ute hos mig ser det ut som januari. Hoppas snön smälter bort snart. Det verkar som att det håller på att bli varmare, gatorna är i allafall fria från snö. Det går åt rätt håll så att säga.

Matchen igår var jättebra!! För er som inte vet så vann Sverige, och de tog sig då vidare till EM. Himmelstalundshallen var fullsatt, jättekul =D


/Tina



JAG SAKNAR MIN ALEXANDER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback