onsdag, deprimerande onsdag

Nu är hemtentan helt klar. Jag väntar nog med att skicka in den ifall jag kommer på något mer viktigt. Jag har ju fram till fredag natt på mig. Kanske borde läsa lite till uppsatsen nu.. =/ Eller nej, jag är värd att ta ledigt resten av dagen nu när tentan är klar.

Är det tråkigt att läsa om mina studier?
Det är ju det enda jag skriver om, eftersom det är det enda jag gör och kan. Skolan är mitt liv, tjoho! Det roligaste livet en 21 (snart 22) åring kan ha. Eller inte. Jag är så trött på skiten. Inte på att lära mig utan bara på hur livet ser ut. Inte alls som jag vill ha det. "Mitt liv" kommer ju inte börja förns jag är 30. En självklar och okej tanke för många, men för mig känns det skit skit skit. Jag tänker på detta varje dag och jag blir så ledsen. Det är så mycket jag vill men som inte går. Det är så mycket jag önskar som inte går att genomföra. Jag hatar det. Hatar.


/Tina

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej det är det absolut inte :D haha kanske eftersom vi läser exakt likadant :P ...gumman jag förstår dig =/ ta bara en sak i taget! allt kommer lösa sig pusssss

2009-03-25 @ 20:17:19
Postat av: b

glömde skriva att att det är jag haha :d

2009-03-25 @ 20:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback