Jag ska klippa mig idag

Idag är jag på bättre humör, tack o lov!

Igår fick jag ryck och ringde frissan. Ja ni läste rätt, JAG ringde, det är nog första gången jag ringer dit. Annars brukar jag gå in och boka tid eller så ringer mamma, haha. Men igår ringde jag. Stolt över mig själv. Mamma ska dit och slinga sig vid 16.00 och då tänkte jag att Marie kunde klippa mig medan mammas färg sitter i. Tyvärr hade hon ingen tid då. Dock hade en annan tjej, Cissi, tid vid 15.30, så då ska jag dit. Ska bli skönt att få sitta och bli ompysslad lite.

Funderar på hur jag ska klippa. Som vanligt antar jag, men det vore kul att klippa upp det ännu mer. Marie tror inte att det skulle bli så bra i mitt hår. Men jag vet inte, ska höra med Cissi vad hon tycker. Cissi har slingat mitt hår några gånger och hon är jätteduktigt så jag litar på att hon kan ge något bra förslag.


Jag ska nog byta gardiner här i köket idag. De vi har nu är vita med typ bruna prickar, ser nästan ut som kaffebönor. Skulle vara skönt att få lite mer vår i köket så jag ska nog sätta upp de rosa istället. Eftersom jag är mestadels i köket så vore det skönt att få lite vårfint här. Eller hur?

Haha, jag gjorde ett quiz på FB, "who would be your celebrity boyfriend?" och gissa vem det blev, Brad Pitt! Sug på den du, Angelina! Hehe!

Just det. Lördag - söndag ska jag till Linnéa i Västerås ♥ Ska bli mys! Och imorrn kommer älsklingen hem!!! Han fick reda på det i veckan :) Ni anar inte hur mycket en natt kan göra. I ett distansförhållande är det de små sakerna som räknas ♥ LOVE!


Nej nu ska jag väl ta tag i det där med gardinerna. Ta fram strykbrädan först och främst.


/Tina

Kommentarer
Postat av: b

vilket roligt & långt inlägg. JOO klipp upp det! testa =)



vad är FB ?:P BratTina hahaha :P

2009-03-26 @ 11:40:37
Postat av: Tina

Haha det är Facebook =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback