tisdag är den bästa tvkvällen

Jag sitter och tittar på den rätta för Rosing. Kul att det har tagit med han Ejjan, en modell från Norrköping. Jag har aldrig pratat med honom men eftersom vi bor i samma stad så har jag ju sätt honom flera gånger. Kul att Norrköping sätts på kartan, hehe.


I dag har dagen känts piss alltså. Det var nog bra att det var just tisdag idag. Blev glad när jag träffade Nisse och Brankica, det behövde jag. För en gångs skull var det roligt att åka till skolan.


Sitter även nu och dricker ett alldeles för starkt te. Inte så gott, men jag tänker att det är extra nyttigt när det är starkt så det får gå ner ändå.


Nu är reklamen slut..

/Tina


Kommentarer
Postat av: b

du är ju bara föööör söt <3





Tisdagar är verkligen bäst!!!

2009-03-17 @ 21:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback