trött, tröttare, tröttast

Det är jag idag. Jag kunde inte somna inatt. Det var precis som när jag skulle åka till Kalmar, att jag låg vaken tills jag hörde mammas väckarklocka. Inatt (imorse) somnade jag runt 6.. klockan ringde 9. Jag ställde då om klockan till 10 men vet inte om det hjälpte. Hursom så är jag väldigt trött nu, och irriterad. Jag har aldrig haft sömnsvårigheter innan, fattar inte vad som händer. Först tänkte jag skita i att gå upp så jag kunde sova ut, men då kom jag på att jag inte kommer kunna somna ikväll sen istället. Jag gick upp 10.15 och jag får genomlida dagen som en zombie. Får sova på campusbussen sen.

Helgen hos Linnea var jättemysig. Vi åt tacos och drack vin, ganska mycket vin (tänk på det när ni ser bilderna, haha). Vi hamnade på två krogar, en som var belägen i en skyskrapa och en som såg ut som en lada. Vi hade jätetrevlig, jag, Linnea och Johan. I söndags tog jag bussen hem vid 17.

I fredags var ju Alexander hemma, vi såg let's dance finalen. Tyvärr hejjade jag på Laila. Känns skönt att det bara är en vecka kvar tills han kommer hem igen. Eller inte ens en vecka, han kommer i helgen. ♥










Som sagt, en del vin.
Nu måste jag ta bort mitt sönderfallna nagellack. Sen sminka mig. Sen äta.


/Tina

Kommentarer
Postat av: EmmaMatilda

Varför har du inte dina googles på dig??? Du är juh fiiin i dom! Ser varjefall ut som om ni drack mycket rött! :P

2009-03-31 @ 18:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback