Bara för att jag är bra

Handledningen gick bra idag. Jag är så glad! Självklart var inte allt bra, det är ju några veckor kvar så helt bra ska det ju inte vara i det här läget. Vi tog bort "källdiskussion" och "disposition", de var överflödiga och behövde inte vara med. Vissa saker tar man med bara för att "alla andra har med det" och så ska man tydligen inte tänka, haha. Dessa rubriker tillförde ingenting i min uppsats. Där ser man. I övrigt var det bra. Jag ska lägga till mer under teorier bl.a. Ni anar inte hur bra det kändes att han var nöjd. Han sa till och med att jag var duktig så att jag generad fick säga "åh tack". Haha! Han trodde även att jag absolut skulle hinna bli klar. DET var också skönt att höra. Många lägger ju fram den senare, men jag har gett mig fan på att jag ska klara det.

Så, nog om det.


Ikväll är jag ensam hemma. Robn har fotbollsmatch och kommer inte hem förns 21 nån gång. Mamma och pappa har  varit i Tyskland idag och kommer inte hem förns imorgon.

Det blir väl att se så ska det låta sen. Efter det har jag ingen aning. Brukar ju bara vara skit på fredagarna på tv. Kanske får titta på nån film. Aja, vi får se vad det blir.


Min Alex är bäst ♥

/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är också ensamen ikväll :( Saknar dig <3

2009-05-08 @ 21:19:35
Postat av: Tina

Svar Emelie: Jaaa, jag också!!!! Ska bli så kul när du kommer hem!!! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback