en gång i tiden var jag scout, en stolt sådan

Idag har verkligen dagen gått sakta. Jag tänkte gå och vila förut, tänkte att klockan var väl närmre halv fem typ. Ack så fel jag hade, den var tio i två. Blev helt chockad. Menmen, nog om det.

Det vat jättekul att träffa Linda igår. Vi bestämde att vi ska fixa en återträff med gamla scoutgänget. Sagt och gjort. Jag skickade iväg ett mail till tre av killarna igår, Cristian, David och Mattias (eller Spetz, Davve och Taco som vi mer känner dem som). S och T svarade idag och de var på. De skulle även försöka kontakta resten av gruppen, Lisa, Lind, Sandin och Posth. Hoppas verkligen detta kan bli av i sommar eller slutet av sommaren. Det var 5 år sedan vi sågs sist allihop! Helt sjukt vad tiden går fort. Jag skulle kunna lägga in bilder här på alla, men jag besprar er det.  Dels av privata skäl men också för att de flesta bilderna är från olika vandringar, läger osv (läs: skitiga i fula kläder hahah). Hursom, det vore jäkligt kul om det blev av.

På söndag fyller Alexander år och olyckligt nog är han inte hemma då. Så himla tråkigt alltså. Jag får äta tårta här själv ist. Vi har bestämt att vi ska fira varandra när jag åker ner till honom 22-25 maj. ÅH VAD JAG LÄNGTAR! ♥




Ååå jag vill åka utomlands igen i år.. Vill ha ordentligt med VÄRME! Här är hotellet i Egypten.



Nu ska jag ta och plocka ur diskmaskinen.


/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback