folk blir som galna

Gud så dålig jag är på att uppdatera. Jag skyller på att jag har så himla mycket att göra. Nu är det bara inlämning av hemtentan och C-uppsatsen, minikonferens och opponering kvar. Opponeringen är flyttat till 8 juni stället för femte. Några dagar extra skadar inte!

Idag var jag och mamma på Maxi när massa nya butiker öppnade. Herregud så mycket folk det var. Hade alla tagit ledigt just idag eller? Det var jättelånga köer till både H&M och Lindex. Det var helt sjukt hur folk sprang in till affärerna när de öppnade. Själv hittade jag en söt top på Lindex (kan visa sen) och födelsedagspresent till Alexander. Innan vi åkte vidare till coop åt vi kebabsallad i en av restaurangerna som finns där. Gott!

Vet inte om jag ska följa med på fotboll senare. Är ju stor risk att det blir regn. Orka stå där i regnet och frysa. Men ja, det är ändå rätt så kul at se Robin spela, speciellt som idag, när han spelar på topp (forward eller vad det nu heter). Får väl se hur jag gör.


/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback